نشست مطبوعاتی ناظمی و پورموسی پیش از دیدار داماش و استقلال خوزستان

افشین ناظمی:تلاش می کنیم با پیروزی در این دیدار،شکست هفته قبل را جبران کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،نشست مطبوعاتی پیش از دیدار داماش گیلان با استقلال خوزستان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و سید اکبر پورموسی مربی استقلال خوزستان برگزار شد.  
افشين ناظمي در این نشست گفت: تيم فوتبال استقلال خوزستان خوب بازي مي كند و از مربي جواني نيز برخوردار است و بازي با اين تيم سخت است. 
وي اظهار كرد: به همين دليل بايد با اين تيم هوشمندانه روبرو شد و بازي كرد تا بتوانيم نتيجه دلخواه را كسب كنيم و برابر اين تيم به پيروزي دست يابيم. 
ناظمی  ادامه داد: ما هفته گذشته در ديدار برابر راه آهن متحمل شكست شديم و هدف ما اين است كه با پيروزي برابر استقلال خوزستان، آن شكست را جبران كنيم و روند رو به رشد خود را ادامه دهيم.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان بيان كرد: ما در ديدار برابر استقلال خوزستان، هادي محمدي را به دليل محروميت در اختيار نداريم، ضمن آنكه ابوالفضل حاجي زاده و ابوذر رحيمي نيز مصدوم هستند و به اين ديدار نمي رسند اما خوشبختانه ساير مصدومان به ديدار با استقلال خوزستان مي رسند و مي توانند تيمشان را همراهي كنند. 
از سوی دیگر سيد اكبر پورموسي مربی استقلال خوزستان در غیاب عبدالله ویسی در این نشست مطبوعاتی گفت: انتظار ما اين است كه در ديدار برابر داماش گيلان، بتوانيم يك بازي زيبا و جوانمردانه همراه با كسب سه امتياز ارائه كنيم. 
وي اظهار كرد: البته تيم فوتبال داماش گيلان يك تيم خوب و محكمي است كه از بازيكنان جوان و تكنيكي برخوردار است اما ما از اين تيم شناخت كافي داريم.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه بيش از نيمي از رقابت هاي دور رفت برگزار شده، اكثر تيم ها از هم شناخت پيدا كرده اند و ما نيز حدود سه ماه پيش با تيم فوتبال داماش گيلان يك بازي دوستانه برگزار كرده بوديم و از اين تيم شناخت كافي داريم. 
مربي تيم فوتبال استقلال خوزستان بيان كرد: به همين دليل تيم فوتبال داماش گيلان را به خوبي آناليز كرديم و روي نقاط ضعف و قوت اين تيم كار كرديم كه اميدوارم بازيكنان بتوانند در ديدار برابر داماش گيلان، به خوبي دستورات كادر فني را پياده كنند. 
وي اضافه كرد: : ما در ديدار برابر داماش گيلان، ايمان مبعلي را به دليل محروميت در اختيار نداريم، ضمن آنكه حامد محمودي، عادل كلاه كج و منصور نعامي نيز مصدوم هستند و به اين ديدار نمي رسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : جمعه 12 مهر 1392 ا 11:10 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.